Pofta de… Aventura !

Cati dintre voi au parcurs traseul Valea lui Stan??

E drept nici eu nu am reusit dar am fost la un pas in mai 2012 si zic un pas pentru ca nu a tinut vremea cu noi (a plouat toata ziua), am vazut intrarea pe traseu, am mers foarte putin in poenita si am facut niste poze la cascada , ne-am catarat putin langa cascada, ne-am udat bine si am plecat spre casa. šŸ™‚

Prima cascada de pe traseu.

Despre asta vorbeam cand spuneam udat bine.

Copyright: Alexandra Dima

Dar stiu pe cineva care a parcurs tot traseul. Da sotul meu. Sotul meu si gasca lui de “nebuni” undeva in august 2011. (pe vremea aceea inca nu ne cunosteam). Si spun nebuni pentru ca in primul rand trebuie sa ai si un gram de nebunie in tine sa faci acel traseu, si ma refer la a doua parte a traseului unde apar cablurile si scarile metalice destul de firave.

SAMSUNG DIGITAL CAMERA

Urcare cu ajutorul cablurilor.

SAMSUNG DIGITAL CAMERA

Prima scara metalica.

SAMSUNG DIGITAL CAMERA

SAMSUNG DIGITAL CAMERA

Trecerea de pe un munte pe altul pe scara metalica.

SAMSUNG DIGITAL CAMERA

Frumos nu?

SAMSUNG DIGITAL CAMERA

SAMSUNG DIGITAL CAMERA

Aproape de final.

SAMSUNG DIGITAL CAMERA

And that’s all.

Copyright: Adi Dima.

Si totusi gasca nu e atat de nebuna, l-au avut ca si ghid pe domnul Dan Stana, salvamontist de meserie. Sa traiesti Dane si la mai multe trasee cu tine, noi gasca de nebuni. Si da anul acesta prin vara (dupa nunta) o sa fac traseul Valea lui Stan si promit sa revin cu poze noi si faine.

This entry was posted in Diverse, Hobby, Photos, Travel and tagged , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

One Response to Pofta de… Aventura !

  1. Pingback: Dor de duca… | Sa lasam pozele sa vorbeasca

Leave a Reply

