Cadouri pentru varsatori

Azi m-am decis sa scriu despre cadouri specifice zodiei varsator si cam ce mi se potriveste mie din toate minunatiile insirate la acest capitol.

cutie_cadou

Cadouri specifice zodiei varsator (inspiratie din mai multe surse):

  • bilete de calatorie in strainatate, bilet de avion, bilet de tren, invitatie la un restaurant ultra-modern, abonament pentru internet, bilete la film, o calatorie pe o insula tropicala sau o seara cu prietenii, o excursie la munte, bilete la un concert, beletristica.
  • electrocasnice, aparat foto, album foto, camera video, walkman, telefon, aparatura audio-video, casti audio, telefon, microfon, reportofon, casetofon, software, cd-uri, articole pentru computer, birotica, televizor, aparat de radio, un joc de strategie.
  • horoscop personal, alte articole cu tenta astrologica (orice pe care apar semne zodiacale: tricou, breloc, medalion etc), carti SF, carti sau cursuri de yoga, articole naturiste, articole cu tenta spirituala,  telescop, atlas astronomic.
  • vestimentatie hippie sau non-conformista, sosete, jambiere, ciorapi fini, parfumuri aerisite, lejere, fresh, articole artificiale, sintetice, articole de incaltaminte, obiecte vestimentare nonconformiste, un tricou cu semnaturile tuturor cunoscutilor.
  • vestimentatie in nuante de bleu, indigo, violet, galben deschis.
  • articole pentru masina, clopotei, muzica moderna, ritmata sau electronica, obiecte neobisnuite,  obiecte din plumb, parfumuri sau esente de levantica, mir, pin, violeta.
  • articole ce reprezinta pasari, insecte, o cutie cu fluturi vii,  animal de casa.
  • bijuterii sau obiecte din metalul si pietrele semi-pretioase caracteristice, numirea unei stele in cinstea lui, un buchet mare de baloane.

Ce mi se potriveste mie din cele enumerate ca si varsator:

  • Biletele sunt ok dar doar in cazul in care ma auzi ca mi-am rezervat cazare intr-o anumita locatie si aici intra si biletele de avion si cele de tren, sau daca nu poti sa imi faci cadou si o cazare daca tot te-ai gandit sa imi iei bilete :), in schimb abonamentul pentru internet nu il vad tocmai potrivit pentru a il face cadou.
  • Partea cu electrocasnicele e ok dar trb sa te interesezi ce anume isi doreste pentru ca mie una un aparat foto/video, casti audio, aparatura audio/video mi se pare ok  dar nu sunt de acord ca si idee de cadou cu microfon, cd-uri, articole pentru calculator.
  • Nu sunt pasionata de astrologie, horoscop si nici carti SF asa ca nu mi se pare ok nici un cadou din aceasta categorie.
  • La parte de vestimentatie la fel va sfatuiesc sa nu va bagati decat daca ii cunoasteti gusturile foarte foarte bine si in nici un caz hippie pentru mine, iar despre culori nu galben, mai putin albastru, mai mult verde, pro culorile pamantului, crem…
  • Clopotei pentru ce? Fiecare om are altfel de gusturi cand vine vorba de muzica deci nu e cazul unui astfel de cadou, doar in cazul in care are o formatie preferata, un album preferat si nu detine acel cd (asa da), sunt pro pentru obiectele neobisnuite, nu neaparat din plumb sau metal :), daca te gandesti sa faci cadou ceva legat de aroma therapy vor merge perfect esentele de genul cafea, cacao, vanilie, scortisoara, iasomie, tabac (in nici un caz cele enumerate mai sus).
  • Va rog frumos nu chinuiti fluturii, prefer sa ii lasati sa traiasca in libertate singura zi pe care o au, insectele sa ramana acolo la locul lor, animale de casa da accept 🙂
  • Bijuterii prefer pe cele de argint in mod special si nu trebuie sa fie cu pietre semi-pretioase… nu prea imi plac pietrele semi-pretioase, pentru restul sunt pro.

Nota: De cele mai multe ori pentru mine e important sa am alaturi persoanele dragi mie nu sa primesc cadouri, asa ca imi doresc in loc de cadou prezenta lor in viata mea, ieri, azi si mereu.

Si cam astea fiind spuse probabil voi reveni mai pe seara sau maine sa va povestesc cum mi-am petrecut the big day of the year.

 

 

,     

This entry was posted in Personal and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

