Culori… buchete mireasa…

Pe zi ce trece incepem sa ne dedicam tot mai mult din timpul liber nunti noastre.

Am stabilit culoarea care va predomina, am ales niste texte pentru invitatii, am ales florile pe care le voi avea in buchetul de mireasa.

Culoare predomianta va fi cremul sidefat pentru invitatii, marturii, decoratiuni…

Ca si flori am ales:

Frezii

Azalee

Gardenia

Ranuculus

Alstroemeria

Eustoma

Ornitogalum

Phalenopsis

Iris

Trandafiri

Lalele

Cam astea sunt florile nominalizate pentru marele concurs statul cumintel si frumusel la mine in buchetel. šŸ™‚

Pe parcurs o sa mai cautam idei, poze, combinatii, vedem ce mai eliminam din ele, sau poate ce mai adaugam…

Buchetul va fi facut din mai multe flori si din mai multe culori,Ā  de la alb pana la roz prafuit inclusiv crem.

Acum va provoc sa va lasati imaginatia sa zburde printre aceste flori si culori si sa vedeti cam ce ar putea sa iasa.

Yeahhh I know…. fascinating šŸ™‚

This entry was posted in Nunta, Personal and tagged , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to Culori… buchete mireasa…

  1. kikinutza says:

    Alstroemeria – mi se par cele mai urate flori din lume!!! Nu au niciun miros …si nici nu sunt dragute! no ofence!

  2. Pishikera says:

    Mie chiar mi-au parut simpatice, oricum o sa mai eliminam din ele, vedem noi ce… ca nu o sa imi fac buchetul din toate florile mentionate mai sus šŸ™‚

Leave a Reply

