Cadouri, cadouri, cadouri

Ieri a ajuns acasa cadoul de la sotul meu. Un aparat foto fujifilm s4200.

Este un aparat foto bridge de 14 megapixeli si zoom 24x, este usor de folosit dar si complex avand foarte multe optiuni. Pozele au calitate cel putin fata de compacte si un zoom foarte puternic si bun. Am facut ieri cateva poze cu el in timp ca ma jucam la setarile lui, e adevarat mai am mult pana il invat, si am folosit si zoom la maxim iar pozele au iesit foarte clare fara sa folosesc un trepied.

Dar am sa ma opresc aici cu explicatul pentru ca nu vreau sa ajung sa fac un review al aparatului.

Asadar sa lasam primele poze cu s4200 sa vorbeasca.

This entry was posted in Hobby, Personal, Photos and tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

