Vis implinit

Anul trecut mi-am promis ca anul acesta voi face traseul montan Valea lui Stan si voi vedea Transfagarasanul. Si da am reusit sa ma tin de promisiune. Weekendul trecut 26-28 iulie 2013, am facut urmatorul traseul Constanta-Bucuresti-Curtea de Arges-Fagaras-Transfagarasan-Curtea de Arges-Bucuresti-Constanta. Cam un total de 1000km de condus.

Sambata am mers Curtea de Arges-Fagaras-Transfagarasan-Curtea de Arges, iar duminica am mers Curtea de Arges-Valea lui Stan traseu montan de 5 ore si jumatate (baraj Vidraru)-Curtea de Arges-Bucuresti-Contanta.

Nu am sa ma chinui sa explic prin cuvinte ce am vazut si ce am gasit acolo pentru ca nu cred ca voi reusi vreodata sa descriu aceea frumusete decat prin poze. Asa ca urmatoarele postari vor fi numai cu poze de pe traseul facut.

Sper sa va placa!

 

Gallery | This entry was posted in Travel and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

