2013 in imagini

A fost un an chiar foarte bun pentru mine, plin evenimente, calatorii, emotii, fericire si pentru ca se apropie foarte repede de final m-am decis sa fac aceasta prezentare in imagini. Asadar sa lasam pozele sa vorbeasca.

Luna ianuarie a inceput destul de linistita, atat de linistita incat nu prea imi gasesc pozele.

Anul l-am inceput cu un bradut dragut si cu o seara de remi impreuna cu prietenii.

Revelionul a fost destul de linistit si relaxant, petrecut impreuna cu un alt cuplu de la munca cu mancare, desert si mult remi. 😀

De ziua sotului meu am iesit in oras ca in fiecare an, dar cel putin am o poza cu darul care l-a primit.

Iar eu am primit cadou de la sotul meu mult doritul aparat foto.

Cum in martie incepe sa iasa primele semne de primavara de dupa zapada asa am inceput si noi sa iesim din hibernare.

Verighetele noastre care le-am comandat si primit in martie si un mini concediu prin Bucuresti si cu treaba dar si pentru putina relaxare.

Pana la inceputul verii ne-am plimbat prin imprejurimi.

Am fost sa vedem prima oara pe anul 2013 plaja si pontonul din Mamaia.

Am vizitat centrul vechi al orasului.

Si am facut poze “artistice” prin Mangalia.

Ne-am inceput vara cu o plimbare pe la Calarasi.

In iulie am facut o escapada de weekend la munte cu gasca noastra de drumetii.

Am vazut cetatea Fagaras care mi s-a parut una dintre cele mai frumoase cetati. Mai multe poze gasiti aici.

Cascada Balea.

Transfagarasan. Mai multe poze gasiti aici.

Balea lac.

Cetatea Poienari

Am facut si un traseu montan Valea lui Stan. Mai multe poze gasiti aici prima parte, aici a doua parte si aici ultima parte.

Barajul Vidraru.

In august am avut cununia religioasa (cununia civila a fost in oct. 2012). Mai multe poze gasiti aici.

In septembrie am fost foarte cumintei din cauza serviciului, dar a venit si octombrie cu mult asteptatul concediu “3in1” asa cum ne-a placut sa il poreclim deoarece am serbat luna de miere, un an de la cununia civila si 2 ani de relatie. Cam asa au aratat cele 3 saptamani de honeymoon.

Brasov

Cetatea Rupea

Sighisoara. Mai multe poze gasiti aici.

Sibiu.

Sebes.

Arad.

Timisoara.

Budapesta. Mai multe poze gasiti aici.

Lacul Sfanta Ana.

Lacul Rosu.

Cheile Bicaz.

Barajul Bicaz.

Manastirea Neamt.

Cetatea Neamt.

Rezervatia de zimbri Neamt.

Casa lui Ion Creanga din Humulesti.

Manastirea Agapia

Casa memoriala Alexandru Vlahuta.

Mausoleul de la Marasesti.

Dumbraveni-Focsani.

Vulcanii noroiosi.

Dupa care drumul a continuat (cu o ultima oprire la Bucuresti) spre casa.

Luna noiembrie a fost luna in care am avut cele mai multe trairi, stari si sentimente din momentul in care am aflat ca o sa avem un bebe.

Decembrie se spune ca e luna cadourilor. Se pare ca nici la capitolul asta nu am stat prea prost si deja am primit doua frumoase cadouri.

Ma laud cu un Sony Xperia L

Dar si cu un laptop Lenovo B590.

Sa vedem ce cadouri o sa mai primesc de la Mosu si daca vremea va fi blanda cu noi inceputul anului 2014 ne va prinde in deplasare.

Update: Mosul a fost si mai darnic cu mine si la scurt timp mi-a facut si un mic “update” la laptop cu un Lenovo G500 o varianta mai noua si mult mai buna decat cea mentionata mai sus.

Image | This entry was posted in Hobby, Photos, Travel, Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

