Ganduri de martie…

E adevarat ca nu am mai postat de mult timp nimic pe blog, avand o perioada ceva mai incarcata in ultima vreme. Ce am facut in ultima vreme? In mod special m-am odihnit si am avut grija de mine si de bebe.

Cam asa aratam saptamana trecuta cand aveam 20 de saptamani.

Si intradevar nu stiu cand zboara timpul mai ales cand ma gandesc ca mai am doar jumatate de drum de parcurs din toate cele 40 de saptamani de sarcina.

Mi-am mai omorat timpul cu planificarea concediului care il vom incepe duminica timp de 8 zile la Londra, de care sunt foarte incantata fiind un concediu plin de noutati (primul concediu insarcinata, primul zbor cu avionul, prima oara la Londra) si se pare ca avem noroc de vreme frumoasa (cel putin asa ne minte accuweather) asa ca abia astept sa postez poze cu Londra insorita.

Pana atunci AMR 4 🙂

Gallery | This entry was posted in Personal, Travel and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

